سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/مزایای ارائه هدایای تبلیغاتی به روش بازاریابی چریکی

 گیفتلاگ خرداد 5, 1397

به دلیل فضای رقابتی که امروزه در بین کسب و کارها وجود دارد، شرایطی به وجود آمده که باعث افزایش هزینه های تبلیغاتی شده است، به گونه ای که بودجه ی تبلیغاتی هزینه شده در کشور، چند هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود. با وجود این شرایط، همچنان روش هایی وجود دارد که نیازی به صرف بودجه‌های کلان ندارند ولی در عین حال بسیار تاثیرگذار و مفید هستند.
تبلیغات چریکی یکی از این روش های بسیار تاثیر گذار است که به دنبال جلب توجه مصرف کنندگان و مشتریان از طریق شیوه های خلاقانه، غیر منتظره و فارغ از هر قید و بند مرسوم است. این شیوه تبلیغات، بر خلاف الگوهای تعریف شده، با ایده های ساده و انعطاف پذیر در تلاش است تا با جذب مخاطبان در دل آنان نفوذ کند و با صرف کمترین هزینه بیشترین سودآوری را ایجاد نماید.
در تبلیغات چریکی برای شناسایی دقیق مشتریان تلاش می شود تا درک عمیقی از رفتار، تمایلات و خلقیات آنان به دست آورد، زیرا تبلیغات چریکی می داند که مهم ترین اصل، جذب مخاطبان است.

در تبلیغات چریکی آگاهی نسبت به تبلیغات خلاقانه و ابزار نوین تبلیغاتی حائز اهمیت است. کلید دست یابی به موفقیت در فعالیت های چریکی، شناسایی کامل و تاثیر گذاری بر گروه های هدف و مشتریان شرکت است. به این معنی که شرکت ها باید بازاریابی چریکی را به عنوان دیدگاه فلسفی، هنری و همراه با آمیزه های روان شناسی مشتری مطالعه کنند تا درک درستی از موثرترین ابزارها برای مصرف کنندگان و خریداران در مقاطع مختلف زمانی به دست آورند.

ارائه ی هدایای تبلیغاتی نمونه ای از بازاریابی به روش چریکی (پارتیزانی) می باشد که در این نوع بازاریابی، هدف حفظ تبلیغ در حافظه مشتری است. همان طور که می دانید در ادبیات بازاریابی از بازاریابی چریکی (گوریلا مارکتینگ) به عنوان بازاریابی کم هزینه و خلاقانه یاد می شود. در این نوع تبلیغات تلاش می شود تا با یک هزینه ناچیز بیشترین بازده و تاثیرگذاری ایجاد شود. در واقع با اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان بالقوه و بالفعل، همکاران و کارکنان، سعی می شود کارآیی و اثربخشی تبلیغات برند افزایش یابد.
با اهدای هدایایی مانند فلش تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، و حتی هدایای فصلی مانند آفتابگیر تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی در تابستان، می توان به آسانی برند شرکت را در ذهن مشتریان ثبت کرد. با ارائه گیفت تبلیغاتی در نمایشگاه ها، همایش ها و مراسمات مختلف با کمترین هزینه یکی از بهترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی هوشمندانه را انتخاب نموده اید و به حداکثر اثربخشی و کارآیی رسیده اید.