سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا هدایای تبلیغاتی تاثیرگذاری بالایی دارند؟

همه ما می دانیم راه و روش های بسیاری برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات وجود دارد و همین طور می دانیم که بسیاری از این روش ها تاثیرگذار نیستند، چرا که بسیاری از آن ها ماندگاری و تداوم ندارند و بعد از چند روز و حتی چند ساعت به راحتی از ذهن مخاطب پاک می شوند.

بسیاری از کسب و کارها هنگامی که قصد دارند برندشان را معرفی نمایند در اولین قدم ها به سراغ چاپ تراکت، آگهی در روزنامه ها و مجلات، پخش آگهی از رادیو و تلویزیون می روند، اما این روش ها فقط برای مدت کوتاهی تاثیر گذار هستند و در صورت عدم تکرار به راحتی فراموش می شوند.

تبلیغات موثر تبلیغاتی است که در ذهن مخاطب ثبت شود و تبلیغات زمانی در خاطر مخاطب ثبت می شود که به صورت مداوم تکرار و به او یادآوری شود. یکی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی که در بین عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان، خریداران، همکاران و کارکنان می باشد. همان طور که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کردیم، ارائه ی هدایای تبلیغاتی با اطلاعات تماس و لوگوی برندمان باعث می شود که به راحتی در ذهن مخاطب حک شویم و در مواقعی که مخاطب به دنبال محصولاتی مشابه محصولات یا خدمات ما می گردد برند ما نیز در میان گزینه های انتخابی او قرار گیرد.

هدایای تبلیغاتی دسته ای از اشیا یا محصولات تزیینی و طراحی شده ای هستند که می توانیم با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه های خود به مشتریان و همکاران تجاری و حتی کارکنان خود عرضه کنیم. استفاده ی موثر از این کالاها باعث می شود میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری در بین مخاطبان تقویت شود، سطح وفاداری مشتریان و فروش شرکت تا چندین برابر افزایش یابد، به علاوه باعث تقویت انگیزش و تعهد کارکنان نیز می شود.

هدایای تبلیغاتی ابزارهایی قدرتمند برای تبدیل یک مبارزه ی تبلیغاتی معمولی به یک بمب تبلیغاتی در بازار هستند. در درون سازمان نیز برنامه هایی از منابع انسانی که با بهره گیری از هدایای تبلیغاتی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش کارتی تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و…، و ارائه ی آن ها به صورت هدایا، پاداش ها و مشوق به کارکنان همراه هستند، تاثیر چشم گیری بر افزایش سطح وفاداری کارکنان، ارتقای عملکرد و انگیزش آنان به جای می گذارد.

ارائه گیفت های تبلیغاتی خلاقانه و خاص باعث افزایش اثربخشی برنامه های بازاریابی و ارتباطی سازمان و شرکت مان می شود. از آن جایی که این هدایای تاثیرگذار بسیار انعطاف پذیرند، می توانیم هدایای تبلیغاتی متنوعی را به گروه های مختلف مشتریان در بازار هدف ارائه کنیم و با انتخاب یک هدیه مناسب آن را به یک هدیه مفید، سرگرم کننده، جذاب و پر هیجان در آوریم تا آن را به عنوان نماد یادبود از شرکت خود به مشتریان و همکاران تجاری تقدیم کنیم.